16 en 17 maart

17 maart 2026 - Chaves, Portugal

Gister met de groep nog een keer geborreld en afscheidsdiner. Tijdens eten hoop herrie. Dus de groep nog maar eens in stilte "geobserveerd" het waren en bleven 2 groepen. Clubje met campers die al eens eerder met elkaar deze reis hadden gedaan. Is dan toch lastig om aan te sluiten. Al met al voor ons wel een geslaagde reis. Veel moois gezien.goed weer gehad. En lekker eten.  Vandaag nog stukje portugal gereden.  staan met een  Belg bij een rviertje en een restaurant. Morgen Spanje in

Foto’s

2 Reacties

  1. Marion Witteman:
    17 maart 2026
    Weer een avontuur rijker met mooie herinneringen. Nu lekker op het gemakje richting Nederland. Word wel jaloers op de foto van Hans in korte broek. Hier nu 9gr. en somber weer. Maar voor morgen 16gr en een zonnetje voorspeld, ik kijk er naar uit.
  2. Rene en Lia:
    17 maart 2026
    Het zit er weer op voor jullie. Hoop dat jullie terugkijken op een mooie reis. Ben benieuwd naar nog meer verhalen van jullie. Goede reis terug en nog even van genieten.

Jouw reactie